Marketing

Tematy prac magisterskich z Marketingu – konkretne propozycje

Tematy prac magisterskich z Marketingu stanowią często analizy działań konkretnych firm, które mają na celu po prostu zwiększyć sprzedaż. Poniżej prezentujemy przykładowe motywy przewodnie rozmaitych prac dyplomowych z zakresu Marketingu.

Z pewnością bardzo atrakcyjnym tematem na pracę magisterską z Marketingu jest “Analiza działań promocyjnych wybranej firmy w Internecie”. Tutaj musisz po prostu przedstawić, jak dana firma reklamuje się w sieci. Poza tym musisz tutaj ocenić, czy prowadzone przez ten podmiot działania były skuteczne i czy można by było coś w tych działaniach zrobić lepiej.

Praca magisterska z Marketingu może Tobie dać cenną wiedzę!

Różne tematy na prace magisterskie z Marketingu.

Następnym bardzo ciekawym zagadnieniem na pracę magisterską z zakresu Marketingu, jest szeroko pojęty marketing narracyjny. Ludzie kochają dobre opowieści i różne firmy o tym wiedzą. Dobra narracja potrafi przedstawić misję oraz wizję firmy potencjalnym klientom oraz jej pracownikom. Może to być również główna przewaga danej firmy nad inną. Ludzi nie interesują tylko cechy danego produktu, ale również historia przedsiębiorstwa, które go stworzyło. Klasycznym przykładem firmy, która wykorzystuje marketing narracyjny, jest przykładowo korporacja Apple.

„Zaprzestać reklamy by oszczędzić pieniądze to jak zepsuć zegar by zatrzymać czas”. Thomas Jefferson

Inne ciekawe zagadnienie na pracę magisterską z Marketingu to przykładowo marketing sieciowy. Wiele firm takich jak Avon, czy też Akuna wykorzystuje właśnie tę formę marketingu. W swojej pracy dyplomowej możesz przeanalizować działania, którejś z firm marketingu sieciowego i wskazać, co ta firma robi dobrze, a co źle. Inną opcją jest zbadanie opinii konsumentów o produktach firm z branży MLM. Opcji jest tutaj naprawdę dużo. Jak wiadomo, ciekawych inspiracji nigdy za wiele. Poniżej prezentujemy parę ciekawych tematów na prace magisterskie z zakresu Marketingu.

Przykładowe tematy prac magisterskich z Marketingu

Kompleksowa analiza strategii marketingowej danego przedsiębiorstwa.
Efektywność innowacyjnych metod marketingowych
Różne sposoby badania efektywności działań marketingowych.
Marketing bankowy na przykładzie wybranej instytucji finansowej.
Efektywność przekazu podprogowego w marketingu.
Marketing wirusowy jako skuteczne narzędzie promocji.
Wpływ wybranych form promocji na decyzje zakupowe mężczyzn.
Kształtowanie lojalności konsumentów we współczesnym marketingu.
Budowanie marki na rynku FMCG.
Kreowanie świadomości marki za pomocą mediów społecznościowych.
Praca magisterska z Marketingu jest zawsze sporym wyzwaniem!

Tematy prac magisterskich z Marketingu, a przyszła kariera zawodowa.

Tematy prac magisterskich z Marketingu są często fascynujące. Najlepiej wybrać takie zagadnienie, które Ciebie interesuje i w którym widzisz swoją przyszłą karierę. Dobrze byłoby już podczas studiów znaleźć jakąś ciekawą posadę w marketingu. Wówczas sam będziesz widział, które elementy w marketingu są perspektywiczne, a które nie. Praca magisterska po prostu musi być traktowana przez Ciebie jako preludium do działalności w szeroko pojętym marketingu.

Jeśli tworzysz obecnie swoją pracę magisterską z Marketingu i interesuje Ciebie profesjonalna pomoc, to zapraszamy serdecznie!
Prace magisterskie z Marketingu – pomoc

Eksperci

Jesteśmy legalnie działającą firmą, która specjalizuje się w tworzeniu prac magisterskich, licencjackich i inżynierskich. Z powodzeniem działamy na rynku od lat. Zapraszamy!

Dodaj komentarz